Prihlásenie
x

Často kladené otázky

Akú výhodu mi poskytne zakúpenie festivalového Degustačného kupónu do niektorej zo zúčastnených reštaurácií?

V čase trvania festivalu pre vás festivalové reštaurácie pripravili tri jedlá, ktoré sú každé niečím zaujímavé a zároveň sú festivalovým hosťom ponúkané za nižšie ceny, ako by stáli pri bežnej objednávke v reštaurácii. K festivalovému menu je podávaná minerálna voda alebo nealko nápoj. Navyše, už pri dvoch chodoch dostanete aj pohár vína alebo pivka. V súčte je to zaujímavá ponuka a v niektorých prémiových reštauráciách festivalová cena činí až 40% zľavu oproti bežnej cene, v iných reštauráciách je to možno 20%, no väčšinou dostanú hostia ešte aj niečo naviac. Skutočne sa oplatí využiť túto ponuku a pozvať vašu rodinu na skvelú večeru či obchodných partnerov na výhodný pracovný obed!


Môžem do reštaurácie prísť aj „len tak“ bez toho, aby som si niečo objednal cez stránku festivalu?

Nie, návšteva reštaurácie a ochutnanie jej festivalového menu nie je možné bez Degustačného kupónu, ktorý si objednáte a uhradíte prostredníctvom stránky www.zimnyfestivaljedla.sk.


Objednal som festivalové menu pre mňa aj pre manželku a uhradil ho pred viac ako týždňom. Na môj mail mi však stále neprišiel Degustačný kupón. V čom je problém?

Degustačné kupóny z bezpečnostných dôvodov neposielame zákazníkom na mail, ale môžu si ich stiahnuť zo svojho konta na stránke www.zimnyfestivaljedla.sk.


Ako darček som dostal Darčekový poukaz na Zimný festival jedla. Môžem priamo s ním prísť do reštaurácie a dostanem trojchodové menu?

Nie, len s Darčekovým poukazom do reštaurácie nechoďte. Reštaurácia vyhradila pre návštevníkov Zimného festivalu jedla len určitý počet miest a s Vašou návštevou neráta. Darčekový poukaz si musíte uplatniť tak, že ním „zaplatíte“ vybranú degustáciu v niektorej z festivalových reštauráciína stránke www.zimnyfestivaljedla.ska na základe toho Vám bude vygenerovaný Degustačný kupón. V jednej objednávke si môžete naraz uplatniť maximálne 3 Darčekové poukazy.


Dostanem za nevyužitý Darčekový poukaz peniaze?

Nie, peniaze sa z nevyužitých poukazov a kupónov nevydávajú.


Svoju degustáciu som uhradila prostredníctvom internet bankingu. V zmluvných podmienkach máte napísané, že neuhradené objednávky budú stornované do 24 hodín. Stornujete moju objednávku, aj keď som ju uhradila?

Nie, Vaše objednávku nestornujeme. Pri rezerváciách rátame s určitým časovým oneskorením spôsobeným presunom úhrad medzi bankami.


V piatok (včera) som uhradil našu objednávku na nedeľný obed. Pri objednávke mám napísané, že sa čaká na zaznamenanie úhrady, no tá do pravdepodobne kvôli víkendu nepríde. Ako postupovať?

Pošlite nám prosím mail s potvrdením o úhrade a my danú objednávku potvrdíme ako uhradenú.


Objednávala som si degustáciu do Brasserie La Marine. Omylom som však zaklikla BrasserieAnjou. Chcela by som túto objednávku zrušiť. Ako postupovať?

Stačí nám napísať mail s číslom Vašej objednávky a my Vám ju bez problémov zrušíme.


Niečo mi vbehlo do programu a degustácie sa nemôžem zúčastniť. Môžem si svoju degustáciu presunúť na iný termín?

Degustácie je možné presunúť na iný termín len po dohode s reštauráciou. Zavolajte prosím do reštaurácie, do ktorej ste si objednali svoju degustáciu.


Na festivalovú večeru sa chystáme aj s naším trojročným synom. Môžem mu k nášmu festivalovému menu niečo doobjednať?

K Vášmu festivalovému menu si môžete doobjednať ľubovoľné položky z bežného menu reštaurácie, nie však položky ktoré ponúka v rámci Zimného festivalu jedla.


Za festivalové menu som zaplatil prostredníctvom online platobného systému a peniaze mi boli stiahnuté z účtu. Degustačný kupón však vo svojom profile stále nemám. V čom je problém?

Je možné, že ste objednávací proces predčasne ukončili a hoci ste objednávku uhradili, systém ju nestihol potvrdiť. Pošlite nám, prosím, potvrdenie o úhrade z vašej banky. My objednávku v systéme potvrdíme ako uhradenú.

Copyright 2012 - 2024 © Pre gurmanov, spol. s r. o.